27 April 2009

counting da day...

oh2..tggl bbrp hr je lg nk abes prktikal..
present da lepas..
asgmnt da anto...
keje pn da x bertimbun..
otak saye pn ade senang skit..
kalo x,nk pose pn x sempat..
ape lg nk update blog..hehe

oleh itu,saye telah m'upload gmbo
sblm ke opis pg td..
hehe..

buat diriku, tentu lah x sabo2 nk abes praktikal ni..
sbb ape??
xleh bgtaw...jeng3
haha


tp buat kwn ku semma..
pasti nya beliau tak mau abes dgn begitu cpt..
kerana ada ssuatu yg menarik dirinya utk kekal
di jabatan itu selamanya bersama dgn tuuutt..
hahhaa


bunda saya pula tentu nya kembali runsing bila
saya abes prktikal kerana kata beliau:


"..baju2 kurung tue msti da x pakai lg..
ntah thn bile plk nk gune..
bagi kat zazie pn x muat..."


hahaa..dun wory mamy..
kat utm,every monday i pkai laa..
betoll..x tipu..
hehe


eh..chop la kejap.
ade org nk blanje mkn la..
hehe..
picit LIKE kalau suka ^___^

8 comments:

  1. hek3...tie...
    pengakuan yang terlalu jujur darimu...

    ReplyDelete
  2. hahaa..
    tidak perlu bermuka-muka
    kelak diri yg merana..

    heh2

    ReplyDelete
  3. kau tak sabar nak abes sebab nak kaen dah ke? hahaha...

    oi semah, apa kata ku upload gambar lelaki tu..biar aku buat penilaian sket..haha

    ReplyDelete
  4. hak3....
    bkaan ak y bermuka2...
    n memang diri ak sednag merana skan nie...

    ReplyDelete
  5. peruz
    ...kaen??? ape ko tulis ni?? ak mmg pkai kaen...ngeh3

    ReplyDelete
  6. semma
    ...usah merana pd yg x menghargai..cewahhh..heheee

    ReplyDelete
  7. hak3...tie...
    bia je lah tie...
    ak sedang menghitung hari neh...
    x larat dowh...
    ak nak lari jauh2...
    x sanggup dowh...

    ReplyDelete

cakap-cakap dekat sini
tenkiu ^^

::Mari Exchange Alamat Rumah::