06 August 2009

cerita bengkel PSM

penat naik bas...tu je ak blh ckp..
bkn penat sbb bengkel tu...hehe

balik dr bengkel hari ahd mln,kene perah otak siapkan proposal utk sbmit pd hari kamis (hari nie)...so td sumer org dh anto diorg pnye proposal kat puan rosadah... next wik br blh tau ko pnyer proposal tu diterima atau direject...

so, di kesempatan ni ak nk uplod skit gmbo tyme kat bengkel tu...mmg skit pn ak ambik gmbo....ntah,xde feel lgsung....tp tgk org laen uplod,ak pn nk uplod jgk...hehe.. so, lyn je lah gmbar2 kat bwh nie....


*naek lori utk masuk ke tempat penginapan*



*tgh tggu lori*



*bukan dlm lori*



*bukan mkn kat dlm lori*



*ak bukan kat sbelah lori*


picit LIKE kalau suka ^___^

3 comments:

  1. gambar last tu macam kau kat sebelah lori hantu je..wakakakaka

    ReplyDelete
  2. hak3...siot je ko..
    err..sbelah kiri ke,kanan??

    hihi

    ReplyDelete
  3. dua² belah la...

    tapi yang sebelah kanan bahu kau tu lori hantu yang ganas la..haha

    ReplyDelete

cakap-cakap dekat sini
tenkiu ^^

::Mari Exchange Alamat Rumah::