06 August 2009

tempat yg plg best kat utm

sehari sebelum g bengkel,ak telah pergi ke tempat yg blm pernah ak jejak selama hampir 4 thn ak kat utm ni...mybe ak sorang je yg x penah smpai situ kot...hehe. So, tmpat yg ak mksud kn ialah kat....

kebun UTM...hehe



gmbar di atas menunjukkan org yg bertanggungjawab ajk ak utk menuai hasil tanaman di kebun utm tersebut (dgn kebenaran pkcik kebun utm ok..) hehe...



klau korang tgk betol2 gmbr kat ats, kat blkg tu ade lg 3 org student yg tgh berselera menikmati buah rambutan....hehe..dgn hanya menggunakan kudrat yg ada, tanpa galah dan teknologi lain si baju puteh tersebut telah menuai buah2 rambutan yg ade...kate nye,

"tak elok di biarkn buah rambutan buruk mcm ni jer..." so,kami terus....



dan...


pastu inilah hasil tuaian yg kitorang bwat balik...heh3



puyuh yg comel2 nie plk si bju puteh n grup ko-Q die pnyer...comel kan?? sblm menuai td, kitorg bg mkn kat puyuh2 ni dlu..hehe



so,ni la tmpat yg plg best kat utm..
jom pakat pegi sblm korang grad..
hehee
picit LIKE kalau suka ^___^

8 comments:

  1. la....situ ke...awat tak tuaikan untuk aku skali...hahaha

    ReplyDelete
  2. jap..apsal kau tak tuai untuk aku skali eh...?

    ReplyDelete
  3. ak rase klau ko tuai sndiri dgn kudrat ko yg ade lg bagos...hehe

    ReplyDelete
  4. bules...jom la..tp musim buah thn dpn la pulok..hehe

    ReplyDelete
  5. knapekah kbun u anda pnuh ngan semak?

    ReplyDelete
  6. mereka juga mahu hidup segar sepertimana pokok2 yg laen...hehee

    ReplyDelete

cakap-cakap dekat sini
tenkiu ^^

::Mari Exchange Alamat Rumah::