04 September 2009

amoi skirt pendek kaler itam

After saying gud nite to my hati manis, saye sbenar nye dh nk tdo. Tapi tangan gatal plk bukak blog dan ingin mengupdate sesuatu. Hehe. Sepatut nye hari ni berlaku suatu ‘sejarah’ namun terpaksa di-posponed atas sebab2 yg x dpt di elakkan. jd, sejarah tersebut mgkin akn berlaku wikend ni.heh3… lalu,selepas klas QM td kami – saye,cik AA,cik M dan cik NA telah ke JJ Tmn U tok buke puase kat kfc. Igt kn tutup sb xde org lgsung duduk2 kat situ. Tapi kaunter bukak plk n ade la 4-5 org yg berator. Kami pon turut meng-kiu kat situ utk oder mknn bukak poser. Nseb baek la kami cpt skit je smpai sbb 2-3 minit lps tu da makin rmai muslimin dan muslimat yg dtg beratur kat blakang kitorg. Panjang gler line sb diorg bukak 1 kaunter je. I repeat,1 kaunter je. Staf plk ade 3 org. sorang kat kaunter, sorang kat dapor, sorang lg cleaner. Apsal la x bukak kaunter2 tu mcm biase. Xkn ler bulan pose xde staf yg keje. Bkn nk suro mkn, suro keje kn… baiklah, slps mkn2 bukak pose kami pn memulakan xtvt biase apb ke JJ iaitu menjajak sume kedai2 smbil menghadam kn ayam dan beger yg kitorg mkn tadi.hehe.. oh ye, saye dpt kucing comey dr cik AA.tengs! wlpn ade kaler pink skit2..xpe lah.hehee..esk awk letak kat kete saye k..


pastu, abes je jalan2 kat bwh, kami pon naek atas plk…shoping brg2 dapor skit…lps setel sumer tu, cik AA ajk saye tgk2 baju kat kiosk kat situ..after that,kami pn nk menuju ke tmpat cik M dan cik NA. namun, kami telah disekat oleh 2 org amoi skirt pendek kaler hitam.

Skirt 1 : mis,nk try...bla..bla.. cube lah…bla..bla..bla.. (ak x dgr pn dier ckp pe)
Saye : eh,xpe lah..i x berminat..lg pon kulit I dh chanteq.. (lalalala)
Skirt 2 : cube lah…bla..bla…bla…
Cik AA : xpe lah,ade hal…nk cpt nie…bla..bla..blaa

ape lagi,kami pn cpt2 blah dr minah 2 ekoq nie..aku jalan ke depan..cik AA tetibe melencong plk ke belah kanan. ak rase dier xtaw dh nk lari mane..hik3.. mls nk layan amoi skirt itam neh... ni dh 2nd tyme ak ngan cik AA kene…maser 1st tyme kene hari tu berkejar-kejaran minah2 tu dgn kitorg. Siot jer..adehh,psni tanak p jusco tmn u dh..haha

picit LIKE kalau suka ^___^

2 comments:

cakap-cakap dekat sini
tenkiu ^^

::Mari Exchange Alamat Rumah::