22 October 2009

You Play,We Pay



mari buat duit tanpa perlu invest duit korang..
mcm nuffnang gak..tp yg ni korang x perlu advertise ape2..
sign up je..otomatik RM1 dh masuk dlm akaun anda...


klik url di bawah utk maklumat lanjut ok..


picit LIKE kalau suka ^___^

13 October 2009

Dan viva (la vida) pun berlalu~

several days before viva


it's my turn



beberapa minit sblm viva..muke cuak gler...ketaq weii..(credit to semma)


at da moment (credit to semma)


after viva?? tadak gmbo la...
Komen panel:
1)Tajuk-objektif-expected finding=x relate (ayt translation ke BI dh jd laen..patot le panel x paham..ak kan biase ckp itali je klau kat rmh..ngeh2)
2)Kene focuskan salah satu objektif je (strategy or viability of investment)
baiklah,tnkiu encik panel...cdgn2 itu akn saya pertimbangkan...sile jgn kedekut utk bg markah lebih kat saye k..hehe
owh,btw..after viva i got duet raye from Prof Rosdi..sape ade kat situ tau lah citer mcm mane dia kene kan saye sblm saye kene kan dier balik..hahaa.



picit LIKE kalau suka ^___^

07 October 2009

viva la vida



bz prepared for my viva present-tension.

Topic : Development Strategy Of The Kelantan State Government Land Bank (District of Kota Bharu)
Date : 12 Okt 2009
Time : 11.30 am
Location : PHT Comp.Lab
Panel : PM Mejar Dr. Ahmad Ariffian b. Bujang
PM Dr. Hisyamuddin b. Mohd Ali

wish me luck~~
picit LIKE kalau suka ^___^

01 October 2009

suasana hari raya walau di mana pon jua

mari layan gambar2 kami yg gila lensa di hari raye yg lalu...and kredit to ayahSU for this photo shoot..cewahh. sape2 yg mencari photographer utk mjlis kawen,tunang,besday,konvo,saje-saje atau suke-suke..boleh contact ayah su saya. (ayhsu,zatie da tlg promote ni...hehe)

*adek2,sile buat mata mcm ni*



*aku yg tersepit-terkepit*


*my jiwa tenang*

*bulatan raye*

*kami syg bunda (abai kan mata kami)*


picit LIKE kalau suka ^___^

::Mari Exchange Alamat Rumah::