03 January 2010

kehidupan seorang undergraduate dan bakal graduate

hari nie da msuk hari yang ketiga tahun baru
sem baru..
sem akhir kat utm nie...
tp knape mls sgt ha..

PSM
dlm proses collect data lg...ssh betul nk dapatkan details projek diorang...baru mggu lepas ak balik klate utk collect data kat PKINK...siap kene soal-jwb mcm intebiu plk..ketaqq. lps ni mybe kene balik lg coz nak turun UPEN plk...cuti sebulan hari tu xdpt nak turun sb byk lak hal laen. adoii..ni la akibat wat keje tangguh2..xpe,nti boleh selalu balik..hehe.

kamis nie ade bengkel kat PD..4 hari 3 mlm...bengkel tahun 4 and bengkel psm LAGI..brp byk bengkel daa. layan jelah...boley gak p jejalan kat PD nnti...

KELAS & KULIAH
satu hari ade 2 kelas je...best kan? tp yg palinnnnggg best klas ak sem ni xde yg stat pukul 8 pagi... owhh,sggh bahagia...sebab nti xyah la nk gelabah bgun awl2...hik3. ak bkn suke sgt bgn awal...tdo kene cukup kan,baru badan cergas,otak sihat...haha. lagi pulak, dah msuk mggu ketiga ni, kelas mcm chipsmore pulak...kejap ade,kejap xde...baek xde terus kan..haha.

ASSIGNMENT & KUIZ
hari slase ni dh ade kuiz h/tanah koprat...nak stdy hape? note pn ak xde...jap lg lah br nak potostet..smbil kuar beli beger kat kdai abg J..hehe

asgmnt plk so far ade satu je..h/tnh koprat...pon x stat lg..hehe. sbjek p'bgunan tanah en.nadzri kate xyah pikir...mcm xde la kan..bagos betol la en.nadzri ni...paham jiwa stdent dia..hehe

CUTI MID SEM
haha...wlpn baru je naik cuti hari tu,tp ak kalut nak kire cuti midsem plk... PERHATIAN kpd student utm,cuti midsem kite kene extend lwt skit iaitu pada 14/2..bkn 8/2 seperti dlm kalendar akademik sblm ini...ak da tnye kak syida. cuti midsem kali ni skali ngan chinese new year...mcm biase, stdent2 d perantauan cam ak ni kene beli tiket awl lg..nak2 dari Kelantan and Terengganu. kalo lusa cuti, hari ni ko nak beli...kirim salam jelah. takkan ade nye mkcik pakcik jual tket bas o tren tuh nk simpan kat ko.. jadi,utk menyelamatkan keadaan ak telah pon membeli tiket utk balik cuti midsem ni...yehaaaa!! (cam ak lak nak raye..haha)

HARAPAN
mintak2 la xde pape yg sangkut...penat dah blajo wey..nk keje kumpul duit byk2 plk..
picit LIKE kalau suka ^___^

No comments:

Post a Comment

cakap-cakap dekat sini
tenkiu ^^

::Mari Exchange Alamat Rumah::