16 September 2010

CONTEST BAJU RAYA ITIKKEJAM

Selamat Hari Raya ke-tujuh. Sekarang baru ada perasaan ghairah hendak update entry. Ini pun sebab terbau-bau Contest Baju Raya Itik Kejam ni. Simple saja. Tak payah buat slogan atau beli Milo dan ratah macam tu je sebab kau nak kumpul pembalut dia T____T 



Contest Baju Raya Itik Kejam ni kau cuma perlu muatnaik (upload tahu?) gambar kau yang sedang pakai baju raya. Tak kira lah tahun bila kau beraya. Yang pentinggg (bukan kerjasama!) kau pakai baju raya. Baju sekolah tidak dikira sebagai baju raya ok. Dannn,,gambar tu hendaklah dikau seoranggg saja. Taknak dua orang, tiga orang, empat orang lagi taknak. Reject terus! 

Contoh yang betul ialah macam gambar kat bawah ni.hehe. Agak-agak boleh menang tak Cik Itik Kejam :)




Lepas tu kau kena  Tag! Tag! Tag! tiga orang kawan macam ni:

Then,siap! hehe

Untuk keterangan lanjut pergi terjah belog Itik Kejam sekarang. Cepat weii sebab tarikh tutup contest ni ialah pada esok,17 September 2010.

picit LIKE kalau suka ^___^

4 comments:

  1. CHECKED!!! :)

    good luck!


    ps: OMAIGOD AWK PUNYE HEADER COMELLL GILA!!!

    ReplyDelete
  2. Syira ITIK KEJ♥M

    dah masuk dalam list eh.
    tenkiu2..hehe

    biasa2 je..
    saje-saje|suke-suke
    btw,tengsss..
    hehe

    ReplyDelete

cakap-cakap dekat sini
tenkiu ^^

::Mari Exchange Alamat Rumah::