06 September 2010

Entry Credit

Baiklah, straight to the point. Merujuk kepada tajuk diatas, entry kali ni saya nak berikan kredit topup Maxis RM15 kepada otai-otai bloggers yang sudi berkongsi tutorial, tips mahupon trik untuk mengubahsuai belog yang masih dilanda krisis identiti seperti belog Tuan Rumah ini. Mari kita tengok siapa yang kenaaa..

1) Tutorial men-design blog dengan cara yang super duper mudah dengan hanya menggunakan fungsi design saya rujuk bukan calang-calang belog cap ayam ni.hehe



2)  Berkenalan dengan lebih dekat dengan Nuffnang dan cara-cara yang paling mudah nak faham macam mana nak letak ads dalam belog saya refer dekat hudhudpunyablog.

3) Tutorial2 tersebut saya takkan jumpa kalau saya tak godek-godek belog Huda Luna dan belog seksi L for Liyana ini. 



Tenkiu sangat-sangat tau.walaupun korang tak tau..hehe. Tapi amalan kredit-mengkredit ini wajib diamalkan sebagai balasan hasil titik peluh mereka..bukan luak pun.betul tak? betul tak? hehe. Lepas ni saya nak try semua tutorial yang ada tu. HAHAHATAMAK.


picit LIKE kalau suka ^___^

4 comments:

  1. hihi comel la u siap buat kredit2 bagai. kalau ada betul lah u bg rm lagi seronok :D

    ReplyDelete
  2. hehe,,tenkiu cik liyana sbb sudi drop dekat sini :))

    ReplyDelete
  3. wahhhhh terharu nyaaaa zatieee! T_______T

    huhu betul betul betul =P

    ReplyDelete
  4. saya lagi terharu biru sebab Huda Luna sudi singgah dekat sini :)))

    tengkiuuuu..hehe

    ReplyDelete

cakap-cakap dekat sini
tenkiu ^^

::Mari Exchange Alamat Rumah::