22 September 2010

Jiran Tetangga Episod 9: Asma Afifah

Afieyfahz Asma..

Beliau bukan setakat followers saya dekat belogspot. Malah beliau sentiasa follow bontot saya dekat dihati saya. Kami kenal sejak dari sekolah menengah lagi. Kemudian, naik form 4 masing-masing tukar sekolah. Lepas tu macam lost contact kejap. Bumi ini bulat,kitorang ditakdirkan jatuh chenta jumpa lagi dekat UTM. Itu pun after 3 tahun. Who knows kan. Bukan setakat satu kampus, malah satu course lagi. Tambahan pulak, bilik kitorang pun sebelahh je. Kentut pun boleh dengar.Kahkah.



Dari first year sampai lah dah jadi murid tua, saya dengan dia dah banyak lalui macam-macam perkara. Lot's of thing. Tak habis kalau nak cerita satu-satu. Hujan, panas, petir, guruh, kilat, gempa bumi dan tsunami sekalipun.



Lepas dah habis belajar,masing-masing have their own life. Dia kerja dekat Skudai,saya pulak dekat Kelantan. Tak tahu bila pulak aku boleh 'ukur' shopping mall dengan mung lagi (rekod: Jusco Taman U pun boleh lepak sampai 4 jam-padahal beli biskut je pon), walking dari kolej sampai tasik, posing ambik gambar dekat tengah-tengah jalanraya, teman aku makan tengah-tengah malam, story-story pasal 'JGN' dan asyik-asyik ulang tayang cerita dia jalan tengah panas tu.Haha.


Dah la,aku sero nok triok doh ni pasal dok flash back suka-duka,pahit-maung kito dulu T_______T

Semma, thank you for being my good friend. 
Friends come and go,
but I will stay,
as long as you want me
to be your friend...


Love,Zatie

picit LIKE kalau suka ^___^

No comments:

Post a Comment

cakap-cakap dekat sini
tenkiu ^^

::Mari Exchange Alamat Rumah::