25 November 2010

25 perkara yang perlu awak tahu tentang ::Cik Zatie::

Perlu ke tahu?? Haha..wateverrr,janji hutang tagged by aqema ezzah ni mesti setel hari ni jugak. Hehe. 25 perkara yang mesti korang tahu ialah:


1) tak makan sayur


Eat_more_meat5qmdetail_large

2) berat tak pernah lebih 45 kilogram. Terbaru ialah 43 kg sahaja T___T

3) anak sulung, tapi paling pendek T____T

4) takde lesen motor,tapi suka bawak motor

5) suka pasang radio kuat-kuat dalam kereta

6) kalau ada rezeki, kereta pertama yang nak beli ialah vwolkswegen beetle kaler merah ok.hehe




7) hampir2 nak terbeli sebuah vwolkswegen (lama) atau mini clubman masa belajar dulu supaya senang nak pergi kelas. 

8) boyprengg saya ade 2 bijik vespa


Daea9e71d6befaace78307bfa74b576dae2a57_large

9) sangat jeles dengan vespa yang dua bijik tu sebab encik boyprenggg selalu berpoya-poya dengan mereka sahaja.

10) tapi saya sukaaa kalau encik boyprengg bawak saya skali naik vespa dia. pastuh berangan macam dalam cerita p.ramlee sambil pakai spek hitam besar. Haha

11) pernah buat persembahan dikir barat dekat martik dulu

12) oh,saya sangat sangat suka kanak-kanak

13) kalau boleh saya taknak jadi orang dewasa

14) kalau tension,saya suka keluar dan bawa kereta laju-laju (my bad T____T)



15) sukaaa shoppinggg

16) currently suka beli shades dengan selendang




17) mula buat belog sejak tahun 2008

18) ada 3 belog. tapi yang ni sahaja aktif. haha

19) tak suka kaler PINK!!

20) cita-cita saya ialah jadi cikgu. hehe


5110961585_6ba92f576b_z_large

21) mak saya dan makcik2 saya semua kerja cikgu

22) saya suka orang gemok,sebab saya kurus T____T

23) kadang-kadang saya seorang gemuruh juga

24) saya takot goreng ayam!! takot kena minyak panas.hehe

25) saya sekarang suka dan gila dan addict dengan lomography, lomocamera and lomo-what-so-ever things!  




dalam banyak2 perkara tu, ada tak sama dengan korang punya? hehe


picit LIKE kalau suka ^___^

4 comments:

  1. hahaha.ore pom ajim perform gop dkir brat kt matrik

    dohla matrik samo kam kak

    ReplyDelete
  2. @akmaizzah.alias:

    berat sikit jah dari siput. hehe

    ReplyDelete
  3. @tieykah:

    haha,tikah pum? lawak gilo kalu ingat balik..kenangan sungguh.hehe

    ReplyDelete

cakap-cakap dekat sini
tenkiu ^^

::Mari Exchange Alamat Rumah::