15 November 2010

Panas betul cerita bekas Permaisuri Agong Siti Aishah nie

Saya ada dua benda nak tanya dekat korang. 


Nombor satu, Ingat lagi tak Permaisuri Siti Aishah? Bekas Permaisuri Agong dulu..kalau tak ingat jugak, tengok betol-betol gambar kat bawah nie.


Ingat tak? Kalau tak ingat jugak tak tau nak kate ape. Tibatiba emo pula.haha


Nombor dua, korang ingat lagi tak pakcik ni? Kalau yang suka dengan cerita hantu (gua x layan) mesti biasa tengok pakcik ni dekat tv. dulu-dulu..

uncleseekers
Hai, nama pakcik Uncle Seekers


sekarang tengah hot panas meletop orang dok bercerita pasal kontrobasi pakcik seekers ni dengan Permaisuri Siti Aishah (PSA). Tak tahu lah ape motif pakcik ni tiba-tiba pula keluarkan cerita macam ni. Mungkin pakcik ni:

1) Propaganda menjatuhkan PSA 
2) Publisiti murahan. eh, sangat murah okey pakcik!
3) Tiada kerja sebab tiada hantu dah sekarang
4) Dia ingat dunia sekarang dah tiada undang-undang
5) Menunjukkan skill hebat superimpose
6) Ramai orang akan terjah belog dia!  Jeles tau dengan pakcik

Ape2 pun, tak baik tau pakcik. Kalau pakcik ada masalah, banyak lagi cara lain kau buleh setel. 

Nanti hantu datang cekik nak? 

wallahualam~











picit LIKE kalau suka ^___^

8 comments:

  1. ada gak baca.. baru terbaca tadi kat blog pakcik seekers nih.. omg! terkejut besar.. apa pon, x baik mengaib kan owg lain. apa tah lag tuh mantan raja permaisuri agung! semua owg kenai dia... ish.. x phm ngan uncle nih!~

    ReplyDelete
  2. @Siti Mashitah Saidin:

    tak tahu dia fikir ape kan masa kuar kan cite2 mcm nie..

    ReplyDelete
  3. xbaek betol bukak aib olang.uncle seekers ni bundos la

    ReplyDelete
  4. @tieykah:

    tahu xpo..masuk hantu kot pokcik ni

    ReplyDelete
  5. salam...
    dia ni kan sepisis antu...biasa la...

    ReplyDelete

cakap-cakap dekat sini
tenkiu ^^

::Mari Exchange Alamat Rumah::