16 December 2010

Cerita Saya dan Followers

Nak dijadikan cerita, dahulu kala saya pernah buat entry khas untuk followers saya. Alah,macam review sikit la pasal korang punya belog. Masa tu followers saya hanyalah 16 orang sahaja T____T. Segmen tu saya namakan: Jiran Tetangga Episod XX. Malangnya setakat hari ini baru 9 episod dikeluarkan. Mintak mahap sangat2. Saya janji akan review secepat mungkin untuk 7 orang lagi tu ye =)

Kenapa dan mengapa saya review diorang nie korang boleh baca dekat SINI (nombor 4).


Followers terawal yang ikut belog saya ialah seperti berikut:

**dah setel review :)

Jiran Tetangga Episod 5

**masih berhutang review :P

Jiran Tetangga Episod 10
Jiran Tetangga Episod 11
Jiran Tetangga Episod 12
Jiran Tetangga Episod 13
Jiran Tetangga Episod 14
Jiran Tetangga Episod 15
Jiran Tetangga Episod 16


p/s: zatieee,please habis kan hutang kamu secepat mungkin!!
      baaiiikkk~


picit LIKE kalau suka ^___^

6 comments:

  1. nanti tahun dpn cite psl sis plak! ikut turn

    ReplyDelete
  2. @So Shy Lady:

    hehe,insyallah kak. eceli yang nie review utk 16 orang followers saya yang terawal je kak :)

    ReplyDelete
  3. @cik EPAL:

    betul ke cik epal nie?? arghhhh!! hepy nye cikepal sudi drop komen dkt belog pucat nie. rasa mcm nak histeria. Hehe

    eceli yang nie review utk 16 org followers saya yang awal2 dlu je..now pun sikit jgk followers nye, x letop mcm cik epal punye.hehe

    btw,awak best la cik epal!

    ReplyDelete

cakap-cakap dekat sini
tenkiu ^^

::Mari Exchange Alamat Rumah::