09 January 2011

My prediction untuk Anugerah Juara Lagu ke 25 malam ni

Malam ni akan berlangsung anugerah yang paling ditunggu-tunggu oleh seluruh rakyat jelata (ke aku je? ah,lantak lah) iaitu Anugerah Juara Lagu ke 25 yang akan bersiaran secara langsung di Stadium Putra Bukit Jalil. 




Berikut ialah senarai 14 buah lagu yang akan bertendang bertanding. And kalau tak silap, giliran persembahan diorang malam ni pun macam kat bawah ni jugak. Walaupon korang dah tahu, aku tetap nak tempek jugak sape yang nak gegar Stadium Putra Bukit Jalil malam ni.


1) Cinta Sempurna (yuna)
2) Berlari (Tomok/ Tomok & Shazee Ishak/ Tomok)
3) Pelita (A.P.I/ Loque)
4) Kebahagiaan Dalam Perpisahan (Shahir/ Edry Abdul Halim)
5) Drama King (Meet Uncle Hussain & Black/ Taja/ Tun Teja)
6) Noktah Cinta (Hafiz/ Ajai/ Sheikh Qalam)
7) Tolong Ingatkan Aku (Ana Raffali)
8) Selamat Malam (Faizal Tahir/ Audi Mok/ Faizal Tahir)
9) Ku Ada Kamu (Adira/ Edry Abdul Halim)
10) Extravaganza (Bunkface/ Sam Bunkface/ Bunkface)
11) Sofea Jane (Black/ Sham Kamikaze & Iswandy/ Farril)
12) Hanyut (Faizal Tahir/ Audi Mok/ Faizal Tahir)
13) Jahat (Stacy/ Edry Abdul Halim)
14) Mencari Konklusi (Hujan/ Noh Hujan)


Meh kita layan pulak wallpaper diorang nih: 
Sumber: Facebook AJL 25









































































CINTA SEMPURNA BERLARI mencari PELITA KEBAHAGIAAN DALAM PERPISAHAN kerana DRAMA KING telah memadam NOKHTAH CINTA. TOLONG INGATKAN AKU, ucapkan selamat SELAMAT MALAM kerana KU ADA KAMU. Walau EXTRAVAGANZA cantiknya SOFEA JANE, aku tak HANYUT dan JAHAT kerana aku hanya MENCARI KONKLUSI. (kredit)



So, prediction aku untuk AJL malam ni ialah: 

Vokal Terbaik            : Faizal Tahir - Selamat Malam
Persembahan Terbaik : Bunkface - Ekstravaganza
Tempat ke 3              : Meet Uncle Hussain - Drama King
Tempat ke 2              : Faizal Tahir - Selamat Malam
Juara                        : Yuna -Cinta Sempurna

prediction kau orang pulak??


picit LIKE kalau suka ^___^

No comments:

Post a Comment

cakap-cakap dekat sini
tenkiu ^^

::Mari Exchange Alamat Rumah::