10 January 2011

Peserta Top 20 Contest Aku dan Kacamata

Selamat petang semua! (sape yang baca waktu petang lah) sebenarnya saya memerlukan undian anda untuk mengundi saya dalam Contest Aku dan Kacamata anjuran Encik Syafiq Rosli kita nih.



Tak sangka pulak gambar muka-lapar-tunggu-pizza tu tersenarai dalam Top 20. Okey, untuk menyumbangkan vote anda:

1) Pergi dekat LINK INI
2) Tulis dekat komen : SAYA UNDI CIK ZATIE!

Simple as pimple je kan = =" Cepat2 tau pergi undi sebab due date dia besok 11 January 2011. Korang boleh undi mulai saat dan ketika ini hingga lah pukul 11.59 malam besok. Dah takde banyak masa sangat dah ni T____T

Vote anda amat saya hargai. Terima kasih banyak banyak =)
picit LIKE kalau suka ^___^

No comments:

Post a Comment

cakap-cakap dekat sini
tenkiu ^^

::Mari Exchange Alamat Rumah::