11 February 2011

aku, dia & vintage


Mula-mula baca tajuk contest ni, dalam kepala otak aku ada gambaran vespa & vw. Akhirnya, selepas berhempas pulas guling-guling edit gambar ala-ala vintage nih..akhirnya siap jugak entry contest aku,dia & vintage yang dianjurkan oleh encik kom

 Bagi member2 terdekat, diorang memang sedia maklum yang aku ni peminat vespa,mini,vw lama serta barang-barang old skool termasuk  lah kegilaan terbaru aku iaitu lomocamera. Sudah tentu aku juga mengidam hadiah utama kau encik kom! Hehe

Nak dijadikan cerita, boyprengg kesayangan ialah seorang yang gila vespa. dua bijik vespa kesayangan dia dah cukup buat aku rasa macam aku nih GF nombor tiga dia! = ="

Haha,tapi lebih baik dia gila vespa kan daripada gila dekat perempuan lain T_____T

Aku memang admire pun dengan madu-madu aku tuh. Lagipun encik boyprenggg selalu jugak bawak aku pergi konvoi atau event vespa. 

So, untuk contest kali ni aku pertaruhkan dua keping gambar madu nombor dua yang aku panggil CikPuteh ^^
.
.
.
.

PERTAMA
gambar ni diambil masa kitorang berkonvoi dari 
UTM ke Felda Taib Andak. Dekat 2 jam jugak la baru sampai sana. Tapi serius, seronok gila. Nak2 ada pakcik2 yang sporting habis tu. hehe

- sebelum -


- selepas -

.
.
.
.
.

KEDUA
gambar ni pulak masa hari graduation aku tahun lepas. mesti nak kena ada lah kan CikPuteh ni. hehe

- sebelum -


- selepas -


harap-harap dapat memenuhi kehendak juri untuk aku menang fujifilm instax mini tuh. boleh la aku guna buat tangkap gambar madu-madu kesayangan lepas ni ^^

last but not least, aku nak tag salfiza Baek , Anip , Karatz and korang-korang semua untuk join contest ni.




sekian,kalau suka boleh LIKE =)





picit LIKE kalau suka ^___^

4 comments:

  1. wahh . lawa gambar yg kedua tu . masa grad tu . sumpah comel gila . geram geram . hik hik :P

    ReplyDelete
  2. @Arikal Razali

    hehe,comel kan madu akak...akak pun geram dgn dia.hehe

    arikal,jom la join contest ni ^^

    ReplyDelete
  3. salam...
    fuyooo..sangat chanteknyer...moga berjaya

    ReplyDelete

cakap-cakap dekat sini
tenkiu ^^

::Mari Exchange Alamat Rumah::