11 February 2011

cantiknya si cantik Siti Saleha.memang cantik ah!

Bagi sesape yang masih blur sape Siti Saleha korang pergi tanya pakcik google okey. Aku malas nak explain banyak-banyak. Kat sini aku nak tempek gambar dia je. Yang dah tahu boleh duduk diam-diam baca.


Jom layan gambar Siti Saleha nih...serius lawa beb!



hye korunkkkk..sayalah Siti Saleha
**aku paling sukaaa gambar nie!



dia berlakon dalam citer ustaz amirul. lawa gila beb dia kalau pakai tudung. aku suka sangat tengok. simple je..


Ustaz Amirul tv3

yang ni masa PC cerita ustaz amirul. tak pakai tudung dah = =" tapi tetap chanteqqq~



cantikkk...



nih macam dalam iklan tuh kan..



clean je muka. sukaaaa!



cantikkkk..serius cantik~


Kalau dia baca ni, aku nak sangat cakap dekat dia:
Siti Saleha, saya admire awaklah! hehe

kredit gambar untuk pakcik google dan Facebook Siti Saleha

p/s: bila laaa aku boleh cantik macam dia = ="




picit LIKE kalau suka ^___^

10 comments:

  1. ghee..mmg cntik..tp dia bkn gf sam la kalau xsilap..lupe nme

    ReplyDelete
  2. couple?
    eh ada orang kata dia tu adik Sam Bunkface..
    ^^

    ReplyDelete
  3. @mia.lia

    eh,bkn gf Sam ke? xtau plk. ngeee~

    ReplyDelete
  4. @Ayiep Lavera

    ada terbaca gosip,lepas Sam clash dgn Juliana Evans dia couple dgn Saleha nih. xtau lah betul ke tak.. gosip kan.hehe

    kalau adik beradik pun logik gak,muka sepesen je tgk.hehe

    ReplyDelete
  5. salam....
    dia pakai tudung lagiiiiiiiiii lawa....tutup aurat sis...hehehe

    ReplyDelete
  6. ooOoo dia tak pakai tudung rupenye. Memang cantik XD

    ReplyDelete
  7. @mq

    xsure pulak yg mana satu. kena tnya dia lah.hehe

    ReplyDelete
  8. @pak long

    ha'ah,patratus kali lagi cantik kan..suka tgk dia dalam video coffee mate & crita ustaz amirul tu.

    ReplyDelete
  9. @Faizal n Fashitah

    bukan nk tekan isu tudung dekat sini. tapi dia memang cantik kan. suka3! hehe

    ReplyDelete

cakap-cakap dekat sini
tenkiu ^^

::Mari Exchange Alamat Rumah::